Äntligen söndag!

  2012-09-23 / 13:58:00 / Allmänt /
Som jag längtat! Äntligen söndag igen!
 
Förra helgen uteblev träningen då jag var på resande fot. Gick tyvärr miste om både Crossfit och Spinactivio. Men den här helgen är jag hemma och allt är åter i sin ordning. Dagen började med en tidig morgonpromenad. Bara jag och hundägarna ute innan åtta en söndagsmorgon. Men riktigt härligt. Skymtade solen genom fönstret när jag vaknade och hoppades på en fin dag. Men under en timmes promenad hann det ändras. En promenad som började med en solglimt och slutade i regn. Ja, uppfriskande var det i alla fall! Och skönt var det att komma hem och värma sig.
 
 
Efter frukost var det dags att ladda om för Crossfit! Yes! 55 minuter explosiv träning i grupp. Afaf håller passet på söndagar. Vi blev inte särskilt många, men kämpade gjorde vi ändå! All in, så är det bara. Och skönt är det efteråt! Svettigt, tungt och intensivt. Precis som det ska vara. Efter passet hälsade jag på min gamle "vän" trappmaskinen. Insåg att jag inte använt den på länge och ville påminna mig själv om känslan den ger. 20 svettiga minuter fick avsluta förmiddagens vistelse och träning på Loket!
 
Som sagt, inte särskilt många på gymmet idag... Bara min cykel och en annan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious