22 600 kr

  2012-11-01 / 22:30:52 / Allmänt /
Min resa är över och jag har bestigit Kilimanjaro, 5895 möh. Sedan februari har jag planerat och längtat efter detta äventyr. Nu är det över och förbi. Jag är glad och stolt som har stått på Afrikas högsta topp! Även insamlingen är över och har gjort sitt. Hela 22 600 kronor har vi totalt samlat in via min webinsamling "Tillsammans når vi toppen". Ett stort tack till alla som fölt mig och bidragit med sitt stöd i insamlingen till förmån för Cancerfonden.
 
TACK!
 


Ultimate Kilimanjaro

Congratulations, Martina. It has been a pleasure to read your blog and view your amazing photographs. It looks like you had a wonderful time. Many blessings to you and your cause.

2012-11-20 @ 23:45:24
URL: http://www.ultimatekilimanjaro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious