Radio

  2012-07-19 / 15:10:40 / Allmänt /
En erfarenhet rikare. Att prata i direktsänd radio var väl ingen konst? Lite pirrigt före sändning, men sen gick det bra tycker jag. Visste inte vilka frågor som skulle komma eller hur jag skulle svara. Är det live så är det. Men jag hoppas att jag skötte mig och fick med det viktigaste. Det var väl ingen som missade min uppmaning att följa bloggen och skänka en stor eller liten slant till insamligen för Cancerfonden? Klicka på länken till höger, den gula rutan med texten "Ge en gåva", för att bidra med ert stöd i insamligen. Kom ihåg, tillsammans når vi toppen! Och jag behöver allas hälp för att vi ska nå målet att samla in 50 000kr! Kom igen, nu kör vi! 



Om ni missade sändningen går den att höra på SR P4 Blekinges hemsida.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=105&artikel=5198916



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious