Aspödagen

  2012-07-29 / 12:21:40 / Allmänt /


Ett stort tack till Aspö Skytteförening och dess engagerade medlemmar för ert stöd till Cancerfonden. 10% av dagens vinst skänks till min insamling "Mot toppen av Kilimanjaro". Extra tack till Bosse och Stig!


Dragspelsmusiker Lars-Erik P, Stig och Bo Olssson Aspö Skf.


Många sillamackor blev sålda och uppätna under dagens marknad. Blir spännande att se resultatet! Och jag vågade mig för första gången på att smaka sill! Positiv överraskning. Himla gott!




Dragspelsmusikern Lars-Erik tog det goda initiativet att skänka överskottet, det vill säga 40kr per såld cd-skiva, till min insamling till förmån för Cancerfonden. Hjärtligt tack även till Lasse!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious