Träning

  2012-08-14 / 20:27:33 / Allmänt /
Dags igen! Dags att pumpa, dags att svettas, dags att kämpa.

Ikväll fick jag sällskap av Emma på gymmet. Vi körde igenom våra pass och hann med en del kackel där i mellan. Kände av pumpen från igår. Aningen träningsvärk i större delen av kroppen. Framförallt baksida lår, axlar och bröst. Härligt! Gillar den där känslan av spända muskler. Nästan så att huden känns för tajt för de växande musklerna innanför. Folk gnäller på träningsvärk, jag älskar det! Har man träningsvärk är man antigen otränad eller har gett allt. Jag hoppas att det sista påståendet passar bäst in på mig. För ge allt, det gör jag minsann varje gång! Varför gå in för något halvhjärtat? Finns inte på kartan. Här är det all in som gäller! Always.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious