Promenad

  2012-08-14 / 11:54:27 / Allmänt /
Åh som jag har längtat efter att promenera! Mina älskade morgonpromenader, som jag saknat detta i två dar! Känner verkligen hur jag påverkas mentalt av att inte vara ute och gå om morgnarna. Behöver liksom den där lugna men energifyllda stunden på morgonen för att vakna till och känna mig pigg och fräsch resten av dagen.

De senaste två dagarna har morgonpromenaderna uteblivit och jag har gått upp och ätit frukost utan någon direkt aktivitet. Frösökte anpassa mig och känna trygghet i andras runtiner. Men min kropp och mina tankar blir lite stressade av att inte ha fått den där stunden på morgonen. Märkligt, men sant! Jag måste få röra på mig för att slappna av.

BACK ON TRACK!


7.3 km, 63 min.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious