Intersport Karlskrona

  2012-08-15 / 22:16:32 / Allmänt /
Skor och ordentliga sockar är inhandlade. Nu är det bara för mig att ge mig ut och vandra. Ju mer desto bättre. Både för fötternas skull och för skornas. Måste hinna gå in och mjuka upp dojjorna för att vänja fötterna innan Afrika.

Efter många samtal fram och tillbaka med den fantastiska personalen på Intersport i Karlskrona, är skorna äntligen mina. Jag tackar hjärtligast för all hjälp och tålamod med en velig men bestämd kund som mig. Jag är jättenöjd och tror att jag kommer stormtrivas i mina nya vandringsskor. Känns riktigt bra att vi valde den lättare, smidigare varianten snarare än de tunga, klumpiga kängorna. Stort tack till framförallt Mats och Jossan som stått ut med mitt springande i butiken var och varannan dag. (Men än blir ni inte av med mig! Det är fortfarande lång tid kvar före avfärd och mer utrustning kommer att behövas... På återseende!)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious