Gymmet

  2012-08-09 / 23:01:38 / Allmänt /
Efter en dag med barnaktiviteter var det snart dags att bli vuxen igen. Tillbaks till verkligheten. Klockan sex mötte jag upp min vän Emma för att tillsammans traska ner till Lok&Motion för ett träningspass. Längesen vi träffades, så det var extra kul att träna ihop ikväll. Vi körde som vanligt våra olika pass enligt rutin, men passade på att småprata emellanåt. Trevligt med sällskap lite då och då! Framförallt uppvärmning och avslutning, då man bara står på samma ställe och vevar på. Då hinns det med en del skvaller.



Jag körde igenom mitt styrkepass och avslutade med trappmaskingen. Höjde nivån, men lät mig inte besegras av mördarmaskinen. Jag är envis! Och stark. Och uthållig! Jag trampade på som vanligt i 20 minuter. Svetten droppade, men jag höll tempot uppe. Med Emma på cykeln bredvid var det enkelt att inte tappa motivationen. Vi kacklade på samtidigt som benen gick av bara farten. Nej inte riktigt, så enkelt var det inte. Jag fick minsann kämpa! De sista minuterna maxade jag och hödjde till högsta nivån för att ge mördaren en riktig utmaning. Hej och hå! Det gick! Och jag vann. Igen. Pust, det var ingen lek. Men vilken härlig känsla efteråt! Träning är fantastiskt!


Emsan

Duktiga vi va! Svettiga o härliga :) sakta men säkert märker vi resulten komma smygandes.. bra där!

2012-08-09 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious