Pigg o gla!

  2012-09-30 / 15:02:00 / Allmänt /
Härligt att vakna utvilad, pigg och glad en söndagsmorgon. Kan ju säga att det var inte många fler än jag som var uppe med tuppen denna söndag! Nära på ensam under morgonpromenaden. Bistra kalla vindar och en strålande vacker sol!
 
 
Efter frukost och morgonpromenad var det dags att ladda inför Crossfit. 55 minuter intensiv och explosiv intervallträning för hela kroppen. Tack Afaf för ett grymt pass! Riktigt roligt med lite variation och nya påhitt. Gillade jämfotahoppen extra mycket! Får väl se hur det känns i benen imorgon efter en rad olika benövningar... Härligt!
 
 
Lite tidigt med lunch direkt efter passet. Fortsatte med en uppfriskande promenad. Fick sällskap av
Tobias som jag inte träffat på länge. Men under en och en halv timmes proemenad hann vi med att uppdatera varandra om det mesta. Trevligt!

Nu dricker jag kaffe efter lunch och dusch. Ska snart gå igenom packlistan och se över mina prylar inför resan. Det närmar sig!


Afaf

Vad roligt att du gillade jämfota hoppen!! En av mina favoriter!

Svar: Ser fram emot fler överraskningar när jag kommer tillbaka från bergsbestigningen!
martinakilimanjaro.blogg.se

2012-09-30 @ 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious