Påväg!

  2012-10-06 / 14:13:52 / /


Sitter nu på tåget mot Kastrup. jag och mina välpackade ryggsäckar som sällskap. Jag ler för mig själv. Nu är jag på väg! Min dröm är på väg att bli sann och äventyret blir verklighet! Wow, vilken känsla. Nöjd och full av välbehag och lycka drömmer jag mig bort till en plats jag snart kommer nå. Om ett dygn är jag åter igen i Afrika, men den här gången med Kilimanjaros topp i sikte! På måndag morgon börjar den 70 km tuffa vandringen för att nå dit. Blod svett och tårar lär krävas för att lyckas. Viljan finns där, fysiken och styrkan, må bergets makter låta mig lyckas och höjdsjukan dra åt skogen. Den 14:e oktober hoppas jag nå Uhuru Peak 5895 möh. Jag visualiserar bilden av mig själv med svenska flaggan i högsta hugg, på toppen av världens högsta fristående berg, Kilimanjaro. Håll tummar och tår för att benen bär mig dit. Önska mig all lycka och skänk mig en tanke när tillfälle ges. Nu är jag på väg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious