Pump+Core+Intervall

  2012-07-23 / 22:01:40 / Allmänt /
Slut på vila! Dags att göra av med lite energi och må bra! En timme pump och en halvtimme Core. Härlig kombination som ger hela kroppen en omgång. Började med 15 minuter crosstrainer för att värma upp ordentligt.



Vågade pressa mig själv lite mer idag. Kände att det blev lite väl mesigt förra passet. Men måste ändå begränsa mig och vara lite försiktigt i början innan jag vant musklerna vid vikttäning igen. Älskar känslan då man tar i lite extra och känner hur musklerna kämpar.

Efter passen körde jag några intervaller på löpbandet. Enligt Maris schema bör jag träna intervaller två dagar i veckan. 4 minuter gång i rask takt, 2 minuter löpning x4, med bandet i kraftig lutning. Riktigt jobbigt kan jag meddela! Fick till och med fuska och körde 3+1 x4 istället... Men nästa gång blir det allvar! Får se det som en testomgång idag. Nu vet jag hur det känns och hur mycket kraft jag behöver för att besegra lutningen och bandet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious