Håller tummarna!

  2012-07-13 / 20:48:00 / Allmänt /
Igårkväll skickade jag ut ett stort antal mail till företag i främst Karlskrona, i hopp om viljan att engagera sig och stödja min inslamling till Cancerfonden. Genom att skänka X antal kronor/kilomter, bär jag ert stöd med mig till toppen av Kilimanjaro. På 8 dagar tar vi oss 70 km från start till mål. Med ett bidrag på 10/20/50/100kr x70 skulle vi komma en bra bit på vägen för att nå 50 000kr!

Än så länge har många vänner och bekanta bidragit med sitt stöd via sms, och insamlingen har uppnått 900kr. Många bäckar små. Men om alla som läst reportagen i tidningarna, kollat in min blogg eller hört om mitt initiativ skulle skänka en slant var, skulle insamlingen spurta med stormsteg! Det krävs inte mycket från var och en, det viktigaste är att man bidrar och visar sitt stöd. Om vi alla hjälps åt kommer vi att lyckas. Tillsammans når vi toppen! Glöm inte det!

Klicka på "Ge en gåva" i spalten till höger, för att komma till min webinsamling på Cancerfondens hemsida

Tack för engagemang och omtanke!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious