Glada nyheter!

  2012-07-17 / 23:11:30 / Allmänt /
Idag fick jag ett mycket positivt besked och samtal. Min gamla tränare i luftgevärsskytte ringde upp mig för att berätta att han läst om mig i tidningen förra veckan. Inte bara det, utan han ville meddela att Aspö Skytteförening är villiga att stdöja mitt projekt och insamling till Cancerfonden.

Den 27 juli är det Aspödagen. En dag då många besöker vackra Aspö för tradtitionsenlig marknad i Lökanabben. Sedan många år tillbaka finns många av öns duktiga hantverkare på plats just denna dag. Även Aspö Skf finns representerat och gör sig ihågkomna och välbesökta för sin väldoftande nystekta sillamacka! I år kommer de skänka 10% av vinsten till min insamling "Mot toppen av Kilimanjaro", till förmån för Cancefonden. Något jag innerligt och stolt tackar så mycket för!

Jätteroligt att min gamla förening uppmärksammar och stödjer mitt projekt! Välkomna till Aspödagen den 27 juli kl. 11-16.

Tillsammans når vi toppen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious