Kvällspromenad

  2012-10-02 / 21:02:08 / Allmänt /
Efter jobbet, som drog ut något på tiden, kutade jag hem för att byta om och möta upp min vän Lina för en promenad. Behövde verkligen frisk luft efter en hel dag på jobb. Blir så himla trött av att vara inomhus den här årstiden... Precis där vid tretiden är det som värst, då skulle jag kunna gå och lägga mig och somna på en gång. Helt galet! Och jag gillar det inte... Men ett par timmar senare är jag igång igen. Otrorligt skönt att komma ut i friska luften och röra på sig efter jobbet!
 
Lina och jag tog rundan runt stan. Hon är bra sällskap den där Lina, håller gott tempo rundan igenom! Perfekt! På en timme gick det från skymning till kolmörker. Känns konstigt att det blir mörkt så tidigt nu. Man vänjer sig aldrig, trots att det är samma visa varje år... Man vill liksom inte acceptera! Men nu är det dags igen, nu går vi mot vinter och mörkare tider... Brr!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious