Check!

  2012-10-06 / 13:58:51 / /
Väskorna är packade och jag har hunnit med att fräscha till i lägenheten under förmiddagen. Gick upp i tid för att sluppit stressa och faktiskt uppleva en del av dagen. Började dagen med en stadig grötfrukost, ägg och nyponsoppa. Fortsatte med att kolla igenom alla papper och självklart packningen en extra gång. Lät duscha mina stackars orkidéer så de förhoppningsvis fortfarande är i blom när jag kommer hem. Städade och diskade då en vän kommer att bo i min lägenhet några dar. Gick upp till jobbet för att säga hej då och köpa tidningen. Sen var det dags för mellanmål och förberedelser av tåglunch. Hej och gå vad tiden går! Plötsligt var klockan tolv och mamma kom förbi för att hämta upp mig och väskorna. Halv ett lämnade jag mitt hem för att hoppa på tåget mot Kastrup med avgångstid 12.47. Hejdå Karlskrona!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious