Weekend

  2012-09-23 / 14:18:18 / Allmänt /
För övrigt har helgen bjudit på jobb, god mat och vila. I fredags kväll var jag så matt efter jobbet att jag somnade klockan sju! Inte helt okej faktiskt. Av nån anledning blir jag väldigt negativt påverkad av höst och mörker. Blir så himla trött av detta väder! Grått, blött och kallt. Inte alls roligt! Jag som älskar att vara igång och göra tusen saker blir som nån slags zombie under vinterhalvåret. Försöker hålla tempot uppe och hitta på saker och fortsätta göra det jag tycker om, men hösten plockar ner mig direkt. Kämpar emot, men lyckas inte alltid.
 
Som sagt, jag somnade direkt efter jobbet. Vaknade när mamma ringde strax före åtta för att meddela att de ville äta pizza på vägen hem från kalaset på Sturkö. En snabb uppfräschning och jag infann mig på Toscana tillsammans med familjen inom en kvart. Trevligt att träffas, även om det var på övertid. För sent för mig alltså... Pizzan var god, och mätt och belåten gick jag hem och sov.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious