Tjejkväll

  2012-09-30 / 21:48:00 / Allmänt /
Ännu en kväll har spenderats tillsammans med en god vän. Emma tog med mig ut till Amiralen där vi handlade på Maxi tillsammans. Roligt att åka iväg även om det inte är så långt. Eftersom jag själv inte har någon bil (eller är i behov av någon) så är jag sällan utanför stan. Kändes som en utflykt att åka till Lyckeby!
 
Vi handlade mat till kvällen och lite fotvårdsprylar. Emma släppte av mig hemma och kom snart tillbaka med skurhinken i högsta hugg. Dags för fotspa! Fila, skrapa, måla. Oj så fina fötter vi fick!
 
 
Energibarar och fina fötter, än så länge håller vi hälsotemat! Nu dags för middag! Vi lagade kyckling fajitas med färska tillbehör. Riktigt gott! Mätta blev vi, men självklart var vi tvungna att testa barerna. Och äta upp naturgodiset vi fått med oss från Maxi... Var vi inte mätta innan så blev vi... Avslutde kvällen med att se X-Factor och prata massa skit! Trevlig kväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious