Milen

  2012-09-04 / 09:23:44 / Allmänt /
Upp och hoppa! Klockan 07.00 gav jag mig ut för lite morgonlöpning. Härligt! Kändes lite tugnt i benen efter gårkvällens pass, men jag kämpade mig genom rundan. Från stan ut och runt Västra mark och tillbaka. En mil precis.
 
Och foten mår bra! Inga känningar efter dubbelstukningen. Nu måste den ha fått vila tillräckligt, så som löpningen har uteblivit på senaste. Skönt att komma ut igen! Även om tiden inte kändes helt ok... Äsch. Man kan ju inte va bäst jämt, eller hur? ;)
 



Nu sitter jag med en kopp te efter fukost. Ska bege mig till Interport för att träffa Josefine kl 10. Genomgång och test av utrustning. Det närmar sig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious