Långlördag

  2012-09-29 / 23:41:00 / Allmänt /
Ja det kan man kalla det! Kändes som att dagen aldrig skulle ta slut. Började dagen med en kur vaccin mot kolera. Fick inte äta frukost förrän en timme senare, så passade på att stöka runt i mitt hem för att få lite ordning och reda. Klockan tio hoppade jag i kängorna för att i sällskap av Rasmus ge oss ut på långpromenad. Tog nöjt på mig en del av de nyinvesterade plaggen inför resan. Kändes riktigt bra och jag bara ler av tanken att jag snart är på väg.
 
 
12 km och dryga två timmar var vi ute och promenerade i de friska höstvindarna. Skönt att komma hem till en kopp kaffe. Och farmors hallongrottor!
 
 
Efter lunch, vid tretiden, träffade jag upp Maria för en fika på stan. Pratade och pratade och pratade... Tillslut blev vi båda rastlösa och fortsatte samtalet under en promenad. Åter igen över två timmar till fots! Härligt härligt.
 
Kall, stel och ganska seg i kroppen avslutade jag dagens aktivitet med en myskväll hos Malin.
 
Det var den lördagen det! Lång men välutnyttjad! 35 000 steg senare var sängen skönare än nånsin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious