Kvällspromenad

  2012-09-11 / 22:07:00 / Allmänt /
Blev lite övertid på jobbet. Som vanligt händer allt eller inget. Och givetvis fick jag anstormning precis före stängning. Hamnade lite efter med stängningsrutinerna och blev helt enkelt kvar en timme längre än planerat.
 
På tisdagar har jag inget pass att gå på och hade heller inte planerat någon träning, så övertiden gjorde inte särkilt mycket. För att få lite luft efter en heldag på jobbet hoppade jag i promenadskorna och gav mig ut på en promenad vid halv åtta. Hoppades på en kall och uppfrisande promenad för att få mig att vakna till lite. Men nej, kallt var det då inte! En riktigt sommarkväll, fast utan ljus. Tror det var 17-18 grader ute vid åttatiden på kvällen. Kändes lite konstigt eftersom det precis regnat och hade hunnit bli mörkt innan kom ut. Men skönt var det i alla fall. Benen gick som trumpinnar och efter 50 minuter var jag redan hemma igen. Frisk luft och lite motion, bra avslutning på en lång dag.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious