Intersport

  2012-09-04 / 17:16:00 / Allmänt /
Yes! Ett steg närmre Kilimanjaro. Utrustningen är provad och utvald. Ett stort tack till Josefine på Intersport i Karlskrona som bemödat sig med att packa ihop allt på min lista. TACK! Mycket bra jobb måste jag säga.
 

 
Klockan 10 infann jag mig på Intersport för att prova kläder och se över tillbehör. Ikädd underställ och vandringssockar fick jag testa lager på lager för att hitta det som passar mig och min kropp bäst. Trots fyra lager kände jag mig fortfarande smidig och rörlig. Provade några utfallssteg och andra knäppa rörelser för att känna efter så att inget satt för trångt. Några skratt fick vi till under min timmes långa vistelse i butiken. Nu känns det riktigt bra. Att veta att man får bra grejer som sitter som en smäck är en trygghet. Har varit lite orolig över det här med packning och utrustning, men nu är jag lugn igen. De kan ju det där på INTERSPORT! Om ett par veckor åker stora plånboken fram då allt blir i min ägo. Snart är det dags. Knappa fyra veckor kvar till avfärd!
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious