Hamilton

  2012-09-08 / 23:11:00 / Allmänt /
Igårkväll blev det en lugn kväll i sällskap av Emma. Var ganska seg efter en dag i blåsten på torget. Bäddade ner mig och tog en powernap när jag kom hem vid fem och somnade riktigt skönt. Väcktes av ett sms en timme senare. Perfekt! Emma och jag hade bestämt dejt för kvällen och skulle träffas upp efter sju.
 
Började med en liten promenad för frisk luft och energipåfyllning före mat och bio. Tänk att solen är påväg ner redan halv åtta... Lite ledsamt tycker jag. Men alltid lika vackert.
 
Utthämtning av biljetter, inhandling av godis och därefter mat före bio. Ja, vi hann med allt innan 21.15 då det var dags att spana in Mikael Persbrandt i en och en halv timme. Tycker absolut att tvåan var bättre än första. Mycket nöjd med kvällen. Och grymt skönt att gå och lägga sig vid midnatt, efter en fullspeckad dag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious