Energikick!

  2012-09-12 / 22:00:00 / Allmänt /
Jag tror det är något magiskt med farmors hallongrottor. Nog för att jag alltid älskat dem, men från och med nu vet jag att de har mer kraft än så. Energin tog liksom aldrig slut under kvällens träning. Trots svett och mycket kraft hade jag ändå orken kvar. Det måste bero på den där hallongrottan jag tog till kaffet i eftermiddags.
 
Som sagt, kvällen bjöd på spinning och powerpump, 55+55 min. 110 min all in med andra ord! Först tuff och svettig cykling, därefter tung och intensiv pump. Riktig härlig kombination! Tvekade först på om jag verkligen skulle orka med två 55 minuterspass, men det  var inga som helst problem! Cyklingen var som en lång skön uppvärming inför pmpen. Kände att jag hade enrom kraft på pumpen idag! Gav allt, men kände mig ändå stark. Betydligt starkare än vanligt. Med mycket vilja och ett stort leende tog jag mig igenom kvällens träning. Fantastiskt skönt såhär efteråt. Att sitta ner och njuta av en kopp te efter en dag fylld av jobb och träning får en verkligen att koppla av. Nu är dagen fulländad och jag säger godnatt!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious