Crossfit+lunch

  2012-09-04 / 17:30:00 / Allmänt /
Efter besöket på Intersport cyklade jag ner till Lok&Motion för ett 45 min lunchpass Crossfit. En riktigt favorit! Svettigt och jobbigt, men ack så härligt! Och det är bara en själv som bestämmer hur jobbigt det blir. ALL IN! Blod, svett och tårar, ja det är lite den känslan man får under ett crossfitpass. Pust...
 
Snabb som blixten  cyklade jag hem för att duscha efter träning. Hade nämligen bestämt lunchdate med min vän Anna klockan ett. Inga problem! En halvtimme är precis vad man behöver för att hinna hem, duscha och fixa sig. Mötte upp Anna och gick till 1344 för lunch. Riktigt hungrig var jag också! Kycklingsallad med quinoa och tzatziki fick det bli. Åh så gott! Måste passa på att berömma 13 för denna!. Godaste salladen i stan, ja det tror jag absolut!
 
Energipåfyllning efter Crossfit. Kycklingsallad på 1344.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious