Core+Spin

  2012-09-27 / 21:32:00 / Allmänt /
Dagen bjöd på sovmorgon och promenad före jobb. En uppfriskande ruggig promenad i regn... Började med små skvätt och slutade i ösregn! Men faktiskt riktigt skönt. Särskilt när man kommer in i värmen igen.
 
 
Efter jobbet cyklade jag direkt ner till Lok&Motion för ett dubbelpass. Eftersom jag jobbade till 18 gick jag miste om första delen i trippel och fick nöja mig med två i kombination. Pumpen uteblev, men Core och Spinning hann jag med. Kändes lite märkligt efterråt när man fortfarande hade krafter kvar. Är van vid hela kombinationen som får en att köra slut på alla delar av kroppen. Laddar om för Crossfit imorgon helt enkelt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious