Back on track

  2012-09-17 / 21:01:04 / Allmänt /
Blev plötsligt ledig idag. Konstigt... Hör inte till vanligheterna att vara ledig en måndag. Särskillt inte efter 4 dagars ledigt föregående vecka och helg.
 
Bestämde mig för att ta sovmorgon, vilket gick sådär. Har så himla svårt för att ligga kvar i sängen på morgonen. Så fort jag vaknar och slår upp ögonen vill jag upp och studsa! Men idag tvingade jag mig kvar en stund. Försöker lära mig att inte alltid planera in tusen saker på en ledig dag. Man måste inte ha en plan för varje minut... Men det är ju sån jag är! Planerar upp mina dagar så att inte en minut går till spillo.
 


Har idag hunnit med morgonpromenad, tvätt, packat upp väskan, handlat, promenerat igen, drömt mig tillbaka till London och nu tränat. Kvällens träning blev som vanligt på måndagar spin+pump+core+bosu, 4 x30 minuter. 2 härliga timmar på Loket fick mig på bra humör! Särkillt bosun. Alltid lika kul! Och framförallt idag när en av låtarna från helgens spelning var med. Fick lite extra energi i benen och studsade på som bara den! Fantastiskt!
 
Nu har jag avnjutigt en bärsmoothie med hemgjord müsli och ett par kantarellmackor och avocado till det. Mätt och belåten surplar jag i mig en kopp te som avslutning på kvällen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious