Aspölyx

  2012-09-23 / 14:24:10 / Allmänt /
Igår efter jobbet åkte jag ut till Aspö för att hälsa på mina föräldrar. Jag och min bror blev bjudna på finfin middag, tunnbad och efterrätt. Skönt att komma ut till ön där man kan släppa alla krav och måsten för stund. Aspö är min oas. Trots ösregn cyklade jag de knappa 10 minuterna hem till mina föräldrars hus. Möttes av doften av grill och eld. Tunnan var tänd och uppvärmd, grillen på g för att strax användas, brodet dukat och allt jag behövde göra var att gå och sätta mig. Sweet. Inte ofta man bjuds på middag och kommer hem till dukat bord numera. När man bor själv blir de där lyxiga ordentliga måltiderna utbytta mot något snabbt och enkelt. Särskilt när man jobbar sent och tränar efter det. Så en riktigt middag var verkligen på sin plats! Riktigt gott och trevligt. Tack för det mamma och pappa!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious