19 km, 144 min

  2012-09-03 / 16:50:00 / Allmänt /
Kände att jag hade suttit inne alldeles för länge mellan frukost och lunch, så jag gav mig ut på en promenad. Fick faktiskt njuta av sol och sensommarkänsla. Det blev en långpromenad som slutade med 6 km löpning och 13 km promenad. Inte illa! Kunde bara inte låta bli att ta några varv runt slingan på Västra mark när jag ändå var där... Och ändå finns det energi kvar. Åh så härligt! Så himla skönt att hinna med fritid och utomhusaktiviteter. Har haltat med den där lediga tiden på senaste... Men idag tar jag vara på både tid och väder!  Njuter.

Stan-Bryggareberget-Wämöparken- Bergåsa-Västramark-Studentviken-Pantarholmen-Långö-Hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious