Grötfrukost!

  2012-10-04 / 09:58:13 / Allmänt /
Phu... Kolhydratsladningen har börjat! En rejäl frukost är intagen och det känns riktigt bra. Jag som vanligtvis äter min hemrostade müsli med frukt och naturell youghurt har idag ätit gröt! Minns knappt när jag åt gröt senast. Pappa brukade göra det till frukost när jag var liten, men jag minns att jag ogillade det starkt. Klister i kastrull var på den tiden inget för mig. Men nu måste jag erkänna att det var riktigt gott. Havregrynsgröt toppat med hackade nötter och äpplen, en klick av mamma hemgjorda äpplemos, samt kanel och mjölk. Mums! Lyxfrukost! OCh två kokta ägg till det. Nu bör jag väl stå mig ett tag? Eller vänta lite nu, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmat. Det är många mål mat och stora portioner som väntar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious