Tjuvstart?

  2012-07-09 / 21:54:36 / Allmänt /
Det kliar i hela mig! Nu vill jag sprida budskapet vidare och få så många som möjligt att bidra och engagera sig. Varför inte ta utmaningen i egna händer? Skänk 1kr/10kr/50kr/100kr per kilometer du motionerar? Målet är att vi tillsammans ska samla in 50 000 kronor till Cancerfonden. Alla som bidar gör en god gärning och pushar mig att nå toppen! Genom vårt stöd hjälper vi andra att nå sina drömmar.

Vi har två hela månader framför oss. Sätt personliga mål och bli en del av utmaningen. Stöd min insamling Mot toppen av Kilimanjaro på Cancerfondens hemsida. I oktober når vi målen och tillsammans når vi toppen! Häng med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious