SEMESTER!

  2012-07-14 / 22:02:23 / Allmänt /
Då var det min tur att ta semester! I alla fall från jobb. En veckas ledighet är välkommet!

Imorgon åker jag till Västerås och därefter Stockholm i några dar. Ska träffa mina gamla flatmates, Erik och Amanda, från tiden då jag bodde i Sydney, Australien. De är hemma på Sverigebesök med sin lille son Elliot som nu är drygt ett år gammal.  Ska bli roligt att ses igen! Var ett år sedan senaste träffen, och då var Elliot bara en liten bebis. Nu är det full fart och han kanske utmanar mig på ett löppass?

Får se hur flitig jag kommer vara med att uppdatera bloggen de närmaste dagarna. Tar inte med datorn på resan, så det får bli via mobilen isåfall!

Nu ska jag packa färdigt och hämta tvätten innan jag somnar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious