På g

  2012-07-10 / 18:11:55 / Allmänt /
Nu börjar det hända grejer! De första stegen är tagna och projektet börjar ta fart.

Började dagen med att springa milen, till och från Västramark. Varför ta sovmorgon när man kan utnyttja en ledig dag? Så himla skönt att starta dagen med en löptur i vacker miljö. Bra uppladdning inför dagens viktiga möten.

Idag har jag som sagt träffat lokaltidningarna, som intervjuat och tagit bilder för reportage. Perfekt sätt att sprida mitt budskap! Inom de närmsta dagarna kommer resten av Karlskrona att få reda på vad jag har i tankarna. Än så länge är det bara ett fåtal som känner till bloggen och insamlingen, men snart blir det ändring på det!

Förutom möte med media har jag hunnit med ett besök på Lok&Motion. Där träffade jag Caroline och Mari som har satt ihop ett personligt träningsprogram för att få mig till toppen. Med rätt träning bygger jag upp stabiliteten i kroppen och tränar uthållighet för att orka flera timmars vandring i ständig uppåtlutning. Programmet kändes jättebra, och redan efter första halvtimmen kunde jag känna vilka muskler som fått jobba... Så nu är det bara att bita ihop och ge gärnet! Vi börjar med styrka kombinerat med min vardagliga konditionsträning, för att så småningom utöka och lägga till övningar. Spännande och jätteroligt!





Eva

Kämpa på!!!

2012-07-11 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious