Löpsedelkändis!

  2012-07-11 / 22:26:44 / Allmänt /
Nu kan vi väl säga att startskottet gått? Inte varje dag man får äran att ta plats på löpsedlarna. Idag var det Martina dubbelt upp, följt av jagade svenskar och väderkaos. Vilken grej! Måster erkänna att det var en märklig känsla att gå förbi sig själv utanför tobaksbutikerna. Men jag är nöjd, ju fler som ser, ju fler som hjälper och bidrar. Tack BLT och Sydöstran!



Jag har verkligen haft en toppendag! Har fått så fantastiskt många fina ord och kommentarer angående mitt initiativ. Så himla roligt! Det glädjer mig att så många uppmärksammat de fina reportagen i tidningen och på webben. Jag hoppas såklart att alla som uppmuntrar även bidrar och engagerar sig i insamlingen. Under dagen många bidragit med sitt stöd via sms. Med hjälp av allas vilja och stöd når vi snart målet på 50 000 kr. Tillsammans når vi toppen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious