Kvällsträning

  2012-07-19 / 23:12:58 / Allmänt /
Såhär på kvällskvisten har jag varit på gymmet och kört igenom mitt Kilimanjaropass. Ben, rygg och axlar, samt kondition.

Efter några timmars vila sedan en sen lunch och en fika med en vän begav jag mig till gymmet vid 19. Mötte upp min vän Emma som även hon tränar flitigt på Lok&Motion. Vi kör helt olika pass, men ändå trevligt att ha nån att svettas med. Spenderade 90 minuter i gymmet som ikväll var ganska lugnt. Vi hade nästan stället för oss själva och slapp köa för att använda maskinerna och utrymmet.




Körde igenom mitt pass och avslutade med 20 minuter på trappmaskinen. Riktigt jobbigt och svettigt. Men ack så skönt efteråt! Unnade mig en rejäl välbehövlig strech efteråt för att slippa kramp och lidnra träningsvärken som antagligen infinner sig under morgondagen.




Kvällsträning är det bästa! Föredrar att vara inomhus på gymmet om kvällarna. Idag hade det visserligen inte spelat nån roll om jag var där mitt på dagen, med tanke på att det regnat till och från i stort sett hela dagen. Annars tycker jag om att vara ute och röra på mig dagtid, för att senare infinna mig på gymmet när det blir kväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious