Fredagskväll på gymmet

  2012-07-27 / 23:05:00 / Allmänt /


Stängde butiken, gick hem och bytte om, hoppade i löparskorna och gick i ilfart ner till Lok&Motion för ett träningspass. Behövde få göra av med lite kraft och energi. Var dock ganska tomt på gymmet vid sjutiden. Jag och en massa män. Jag körde på för att effektivit hinna med vad jag skulle på en timme innan gymmet skulle stänga kl 20. Uppvärmning 15 minuter crosstrainer, 35 minuter gym och avslutningsvis 15 minuter trappmaskin. Och jag var sist att lämna lokalen...



Tog en liten promenad på vägen hem. Passade på att stanna till för att stretcha i solnedgången. Eller kan man verkligen kalla det solnedgång? Sol bakom moln och dis. Men på nått sätt lyste den igenom och det var riktigt vackert. En alldeles ljummen kväll. Skönt att ligga ner i gräset och sträcka ut ordentligt.



Hinner man inte njuta av solen dagtid får man passa på till kvällen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious