Finpromenad och glass

  2012-07-21 / 18:29:00 / Allmänt /
Idag har jag passat på att vara lite ledig. Inte gjort särskilt mycket. Tagit det ganska lugnt, träffat vänner och försökt njuta av stillsamhet, ingen stress och ingen planering. Det där som jag vanligtvis har ganska svårt för att göra. Har den där förmågan att planera in massor med saker på kort tid. Mina lediga dagar blir oftast mer intensiva än när jag jobbar. Att vara ledig för mig betyder inte vila. Snarare tvärtom. Jag vill hinna med allt som jag annars inte har tid för.



Har unnat mig en powernap mitt på dagen, kaffe på stan, promenad i gott sällskap och glass från nya Londonbussen. En riktig semesterdag helt enkelt! Lugnt och stilla. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious