Bidra med ditt stöd och häng med till toppen!

  2012-07-11 / 16:12:33 / Allmänt /

Bidra med ditt stöd på http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=6357


Annika

Hej!

Såg din artikel i BLT idag. Bra grej! Pengar till cancerfonden behövs.

Har själv bestigit Kilimanjaro för snart 4 år sedan. Är de bästa och värsta jag varit med om. En riktig upplevelse du har med dig hela livet.

Ett par tips: ta med varma kläder!!! Energibarer är bra att ha med, vara rejält utrustad och tagga dig till tusen innan toppförsöket!

Hoppas du lyckas med insamlingen och Kili!



Lycka till!

Svar: Roligt att du också gett dig på Kilimanjaro! Nådde du till toppen? Nu börjar det närma sig för min del och jag börjar inse att det är på riktigt. Ska bli riktigt kul och jag är taggad till tusen! Tack för tipsen :)
martinakilimanjaro.blogg.se

2012-07-11 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious