Äntligen!

  2012-07-03 / 22:41:56 / Allmänt /
Nu kör vi! Bitarna börjar falla på plats och startskottet närmar sig. Resan till Kilimanjaro är bokad och planeringen i full gång. Insamlingen har startat och jag jobbar med att sprida mitt budskap för att engagera människor i min omgivning.

Den 7 oktober börjar klättringen till toppen av Kilimanjaro, 5895 meter över havet. Fram tills dess krävs träning planerig och disciplin. Följ mig via bloggen och bidra med ert stöd i min insamling. Många bäckar små! Vi räddar liv och tillsammans når vi toppen!

Var med och stöd min insamling till förmån för Cancerfonden.

http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=6357



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious