Solenergi

  2012-08-23 / 21:27:38 / Allmänt /
Efter en lång dag på jobb hann jag precis njuta av de sista minutrarna sol före nedgång. 12 timmars jobb tar på krafterna... Kände mig alldeles matt i huvudet efter dagens kreativa arbetsuppgifter. Eftersom jag inte hinner njuta av solen dagtid får jag göra det bästa av situationen och försöka fånga de sista strålarna efter jobb. Och nu blir kvällarna bara kortare och kortare. Det märks tydligt! Nu blir det mörkt före klockan nio på kvällen. Lite ledsamt tycker jag. Hade gärna haft långa härliga kvällar året runt! Solen och ljuset bidrar till så mycket mer glädje! Så många fler möjligheter till det mesta. Men hösten är på ingång och snart kommer vintern. Det gäller att samla på sig solenergi så gott det går innan mörkret tränger sig på!




Bara solen och jag. Satte mig vid Borgmästarekajen en stund för att koppla av och suga åt mig en gnutta solenergi. Åh så härligt! Och så vackert. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious