Intervall

  2012-08-07 / 17:28:00 / Allmänt /
Efter morgonpromenad och frisörbesök var det dags för träning igen! Det gäller att ta vara på sin lediga tid, eller hur?



Började som vanligt med 15 minuter på crosstrainern och fortsatte därefter med mitt styrkepass. Skönt med gott om plats och få människor i gymmet. Sällan jag får chansen att träna dagtid. Inte varje dag man infinner sig på gymmet klockan elva.



Motivationen var god och jag tog mig an intervallerna på löpbandet. Denna gången kändes det faktiskt betydligt mycket bättre. Tror jag var bättre mentalt förberedd och bestämde mig från början till slut att kämpa och ge gärnet! Och det gjorde jag. Gick hur bra som helst! Svettigt, kämpigt och skönt.

Rask gång 4 min + Löpning 2 min x4 i kraftig lutning.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious