Energi

  2012-08-05 / 17:36:00 / Allmänt /
Vad gör man på en söndag när ingen vill hitta på nåt? Inte ligger jag hemma i alla fall. Efter städning, tvätt och hemmafix cyklade jag ner till gymmet efter 15.



Körde igenom mitt bergspass, som i vanlig ordning börjar med 15 minuter crosstrainer och avslutas med 20 minuter trappmaskin. Där i mellan är det vikter och funktionella övningar som gäller. Rygg, axlar och ben.

Idag var det jag som vann över trappmaskinen. Jag var starkare och trappmaskinen fick vika sig. Som en vändning kände jag hur enkelt det plötsligt kändes. Trots många svettdroppar hade jag ändå kraft kvar efter tjugo minuter. Yes! Nästa gång blir det en nivåökning. Och då plockas jag ner på jorden igen...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious