AAAAAAAAJ!

  2012-08-10 / 09:24:26 / Allmänt /
Aj aj aj aj! Typiskt... Inte nu igen. Ont!

Vrickade till foten under morgonpromenaden och det brakade till ordentligt. Vet inte om jag hörde knaket eller bara kände det genom kroppen. Obehagligt var det i alla fall. Och fruktansvärt ont gjorde det! Trodde för en stund att jag skulle bli fast på Saltö. Smärtan gick genom hela kroppen och gjorde mig riktigt illamående. Ville skrika, gråta och absolut inte gå vidare. Men vad gör man? Jag bet ihop ordentligt och stapplade mig hem i ytterligare 30 minuter. Aj!

Stukade foten på midsommardagen när jag var ute och sprang. Sen dess har jag varit försiktig och tagit det ganska lugnt. Har inte sprungit särskilt mycket sedan dess. Började nu tänka att det snart borde vara dags att våga springa igen. Men icke. Nu blir det inget med det... Typiskt. Jag blir så arg på mig själv! Klena fötter, klena händer... Jag är hopplös.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious